Fullt ÖZ


VÄLKOMMEN ATT FÖLJA MED PÅ REJS & SEMLAS ÖDEN OCH ÄVENTYR


tisdag 11 juli 2017

SPÅRSKOGEN O JONSEREDS TRG

Tänk att trots att det var mulet, så var det en underbar kväll, så härlig att vi efter skogsbesöket bytte miljö och for upp till Jonsereds Trädgårdar. Men som sagt vi inledde med skogen där vi först tog en promenad medan Rejs spår la till sig och sen efter kanske en halvtimme gick Rejs sitt spår. Mycket bättre än sist - som var för nån månad sedan - men han gick med nosen i backen ibland och vädrade (?) gick med huvudet rakt fram ibland. Markeringarna av apporterna (4 st) gick väl sådär, ibland ganska bra, ibland sämre. Semla fick inget spår, då jag tänkte köra ett litet agilitypass i trädgården, vilket jag INTE orkade - inte Semla heller - när vi väl kom hem.

 

Det som är så skönt med att åka upp till Jonsereds Herrgård/Trädgårdar så sent är att det nästan aldrig är nåt folk där. Nu var det bara en tjej där, som avlägsnade sig när jag kom, vet inte ens om hon observerade att jag kom. Väl hemma blev det en stunds balkonghäng för dogsen, innan jag tyckte det blev för kylslaget och dom fick gå in. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar