Fullt ÖZ


VÄLKOMMEN ATT FÖLJA MED PÅ REJS & SEMLAS ÖDEN OCH ÄVENTYR


onsdag 12 juli 2017

MINNS I VINTER denna sommarkväll

Det är just sådana här sommarkvällar som det var i kväll som jag hoppas jag kommer minnas i vinter, när det är mörkt och slaskar eller är isigt och eländigt. När jag kom upp till Råhult var det tomt, sånär som några som tältade och satt på den lilla gräsplanen och mös. Precis när vi börjat gå hörde jag en bil komma och strax efter hörde jag några skällande hundar – lät som Lenas små trubbnosar. Vi gick parallellt en stund – vi i skogen och dom på grusvägen – och Rejs hörde (kände igen ?) skällandet, men brydde sig inte nämnvärt vilket överraskade mig positivt förstås. Gick där och funderade om det var Lena & co eller ej, får fråga Lena nån gång, om det var hon eller ej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar