Fullt ÖZ


VÄLKOMMEN ATT FÖLJA MED PÅ REJS & SEMLAS ÖDEN OCH ÄVENTYR


fredag 10 mars 2023

BACK TO BUSINESS

I natt hade jag en sån där sömnlös natt (har ju det ibland). Tommy åkte iväg vid 08.00-tiden och jag somnade en 1/2-timme efter han hade åkt. Vaknade bryskt av hundarnas våldsamma skall vid 09.00-tiden - grannens hund utsläppt i sin trädgård, som brukar skällande ta ett varv runt trädgården - efter det kunde jag inte somna om och steg därför upp och fixade frukost, samtidigt som jag kollade på Engelssons livesändning/shopping. Blev en rätt mysig morgon trots bara ½-timmes sömn.

Kände mig ganska bra i magen men vågade inte ta ut nåt i förskott, så vi bestämde att Tommy skulle ta hundarna medan jag gick en promenad själv i min egen takt, för att ev. kunna bryta om jag det skulle bli för jobbigt. 

Gick runt Härlandatjärn, blev en runda på 5 km och det gick bra, dock något längre än jag hade tänkt och fick liiite ont den sista km. Men kunde konstatera att jag (förhoppningsvis) nu är back to business igen ...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar