Fullt ÖZ


VÄLKOMMEN ATT FÖLJA MED PÅ REJS & SEMLAS ÖDEN OCH ÄVENTYR


söndag 12 oktober 2014

MITT EGET LILLA PARADIS

I ett småregnigt väder åkte Rejs & jag idag iväg till vårt lilla paradis (inte omr./stadsdelen) och tränade lite jaktlydn., medan Tommy tog en tur med Özet. 
Vi tränade både stadga, linjetag och introducerade närsökssignalen för första gången, allt med strålande resultat. Körde oxå föremålshantering - som går allt bättre - och "runda stolen".
Jag var så himla nöjd när vi gick ner mot bilen, för att där fortsätta med ett godis/näringsspår som jag la vid p-platsen, på en makadamyta. Och som grädde på moset tyckte jag det gick, om inte jättebra, så rätt bra iallafall ... vet ju inte riktigt hur det ska se ut, eller vad man kan förvänta sig av honom som gick ett sånt här spår för andra gången.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar