Fullt ÖZ


VÄLKOMMEN ATT FÖLJA MED PÅ REJS & SEMLAS ÖDEN OCH ÄVENTYR


torsdag 9 oktober 2014

LYDN.TRÄN. PBK

Åkte ikväll upp till klubben för en stunds träning med både Özet o Rejs. 
Herregud – ikväll var det nästan trängsel på plan – ha ha – tror vi var 6 st inkl. mig själv.

Tyvärr kändes inte träningen helt lyckad ikväll, ingen bra känsla helt enkelt.
Tex. försökte jag mig på samma övning som under gårdagens besök hos Elsa Blomster, men det gick inte alls så bra som önskat/förväntat. Inte heller följsamheten, kändes helt ok – tycker han följer den pendlande handen och känslan är att jag vill få fram honom i positionen pga att jag inte vet vad jag har honom om jag inte skymtar honom … får ta upp detta med Monica vid nästa kurstillfälle.

Ang, Özet, så tror jag att jag lyckades med en lagom dos ikväll. Vi körde bl.a. lite fritt följ, läggande u.g. och fjärr och även om jag kör det mesta ganska kravlöst numera, så släpper jag inte igenom allt ! Som tex att han stannade vid hoppet för att scanna av/lukta (verkade på honom som om nån hane hade lyft benet mot hindret) hindret utan att göra en ansats till att hoppa ... 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar