Fullt ÖZ


VÄLKOMMEN ATT FÖLJA MED PÅ REJS & SEMLAS ÖDEN OCH ÄVENTYR


söndag 18 oktober 2020

AGILITYCIRKEL (sista)

Idag var det dax för sista tillfället för agilitycirekeln och det i ett underbart höstväder. Säkert just därför att deltagarantalet var så högt, hela 10 st - 4 st xl-hundar och resten medium/small-hundar. Det byggdes 2 banor som vi växlade imellan - en kort med 8 hinder (varav en tunnel) och en längre med 23 hinder (ag.bana inkl. alla balanshinder).

Upplevde att Semla var JÄTTETRÖTT, nästan så jag blev lite orolig om hon var sjuk - men väl hemma visade det sig att hon åter har fått lite problem med sitt öga, vilket jag tyckte mig se en tendens till igår oxå, men som jag då trodde bara var nåt tillfälligt. Men började behandla henne på kvällen, så nu få vi hoppas hon slipper veterinärbesök. Så summa summarum, så var det kanske inflammationen/infektionen som gjorde henne så trött.  

Vidare tycktes det inte bara vara Semla som var trött, även jag var väldigt ofokuserad och hade svårt att hålla mig till min ursprungliga handlingsplan, vilket gjorde att det blev lite svårt för stackars Semla, som gjorde så gott hon kunde.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar