Fullt ÖZ


VÄLKOMMEN ATT FÖLJA MED PÅ REJS & SEMLAS ÖDEN OCH ÄVENTYR


lördag 7 januari 2023

HEY nu är jag ikapp ...

HEY nu är jag ikapp ...

Jag tappade sugen på skrivandet i våras och har därför retroaktivt lagt in - en del korta, en del längre - inlägg sen i mars/april tills nu ... phu! Planen var att bli klart med alla inlägg till årsskiftet, men tyvärr sprack den planen ... men nu är jag äntligen ikapp och är i fas ...

Idag var planen att gå vid den lilla tjärnen, men då det stod tre bilar där - troligen hundträn. - åkte vi vidare till k-bommen. Där växlade jag några ord med en dam som just var på väg att åka därifrån. En av hennes hundar hade smitit och sannolikt kalasat på nåt kadaver - så kan det gå, vet jag/vi ju av egen erfarenhet 😵.

Visade Tommy l:a rundan som börjar till vä. upp genom skogen, för att sen fortsätta fram till stigen - märkt S - uppe på höjden/ryggen. Vek av till vä. och följde den en bit (nån km.?) för att åter vända tillbaka - då hade vi iallafall fått ut en runda på nästan 4 km. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar