Fullt ÖZ


VÄLKOMMEN ATT FÖLJA MED PÅ REJS & SEMLAS ÖDEN OCH ÄVENTYR


lördag 14 januari 2023

BLÖTT & KLADDIGT

Skulle ju bli sol idag !!! Men solen såg iallafall inte jag skymten av, möjligen i samband med bilfärden till golfbanan, då det regnade och en regnbåge uppenbarade sig i olika storlekar och tydlighet. 

Hade tänkt att köra ett litet lydnadspass efter promenaden, men valde nere vid sjön istället för som jag tänkt från början, eftersom jag spontant bytte bana. Jag gick delvis på de belagda vägarna och i skogen parallellt med farway, med tanke på att det som vanligt var blött och kladdigt. 


*Rejs
Fotgående
Riktningssignal - fot - ss - varsågod

*Semla
Starter - nos mot nos
"Runtarunta"



Jag reagerade först på att vi faktiskt var rätt trötta när vi kom till bilen, men vid närmare eftertanke var det ju rätt tunggånget. 

*

Har märkt att Rejs har varit lite stel i sitt rörelsemönster ikväll. Funderar och tänker på varifrån han kan tänkas fått det ifrån. Svårt att tro att han har sträckt sig under dagens promenad, då han gick kopplad hela rundan. När han har hoppat in/ur bilen? Jaja, vi får väl se i morgon ...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar