Fullt ÖZ


VÄLKOMMEN ATT FÖLJA MED PÅ REJS & SEMLAS ÖDEN OCH ÄVENTYR


söndag 8 januari 2023

AVENSJUK - snubbelfot

Inleder dagens inlägg med att nämna att jag är riktigt avensjuk på alla som varit på MyDog under de senaste dagarna. Kanske är jag överdrivet försiktig, men jag har avstått pga att jag vill undvika täta folksamlingar och alla ev. smittor som florerar, allt från vinterkräksjuka (som jag inte vill ha igen) till förkyldningsinfluensa/covid (som jag hittills klarat mig från - peppar, peppar). Har känt mig lite depp, men efter mitt "beklagande" fb-inlägg förstod jag att jag inte är ensam i mitt resonemang, många med mig hade tydlingen avstått ...

Under dagens promenad var det riktigt trist gråväder, men rätt skönt och njutbart ändå … OM det inte vore för att det var en sån där dag då jag snubblade varannat steg jag tog … så irriterande ...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar