Fullt ÖZ


VÄLKOMMEN ATT FÖLJA MED PÅ REJS & SEMLAS ÖDEN OCH ÄVENTYR


söndag 6 december 2020

SÖKTRÄNINGARNA ÄR ÖVER

Idag blev det stavgång, medan Tommy var ute med hundarna efter morgonens golfrunda.

*

Nu är söndagarnas sökträningar över ... 

Rejs och jag har ju tränat sök i ett antal år, men som jag skrev i inlägget efter senaste träningen (1 nov.) så hade jag börjat tappa suget sedan en tid tillbaka, vilket det säkert finns flera möjliga orsaker till, som vi också spånade om vid bilarna efter det träningstillfället. 

En månad har gått sen dess och jag la tankarna om träningarna åt sidan, gruppen hade ju varit förstående och sagt ok till att jag tog en pause för att fundera. Men efter dagens träning (jag var alltså inte med) hade dom sett över "reglerna" och därmed förändrades förutsättningarna, vilket gjorde att jag bestämde mig för att gå ur gruppen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar