Fullt ÖZ


VÄLKOMMEN ATT FÖLJA MED PÅ REJS & SEMLAS ÖDEN OCH ÄVENTYR


lördag 19 december 2020

ÅSTEBO STAVGÅNG

Pga tidigare erfarenhet av överbefolkade motionsspår bl.a. i Skatås, så valde jag idag att stava vid klubben istället. När jag utmed vägen passerade appellplan, passade jag på att säga hej till delar av vintercirkelns lydnadsgäng, som tränade. 

Utmed min tur, mötte jag en massa folk, både med och utan hundar, folk kom från både Åstebohållet och från Råhult. På väg tillbaka - på sträckan innan stigen som leder till Råhult - mötte jag  A. som kom med en grupp kursdeltagare med sina lösa hundar. Jag blev lite upprörd inombords då det uppstod en liten incident, som han ALDRIG hade lyckats reda upp OM jag hade haft med mig en gastande Rejs ... hu, hemska tanke ...  



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar