Fullt ÖZ


VÄLKOMMEN ATT FÖLJA MED PÅ REJS & SEMLAS ÖDEN OCH ÄVENTYR


måndag 5 februari 2018

SLALOM 1 GÅNG/DAG

När jag ställde upp slalompinnarna (8 pinnar) efter förra veckans ag.kurs, hade jag tänkt att ta bort dom ganska snart, så ”piggarna” inte ska/skulle rosta sönder. Men eftersom det smällde till och blev kallt och pinarna frös fast, har jag tagit tillfället i akt att utnyttja att dom står på plats. Nu har det nästan gått en vecka sen jag ställde upp slalom’t och vi har kört igenom det varje dag – men bara två gånger, för att hon inte ska tröttna – känner att hon har blivit riktigt ”säker” … nja, i alla fall GANSKA säker. Hon hittar ingångarna bra och jag försöker nu säkerställa dom genom att så sakterligen köra från div. vinklar. 
BILDERNA FRÅN FÖRRA VECKAN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar