Fullt ÖZ


VÄLKOMMEN ATT FÖLJA MED PÅ REJS & SEMLAS ÖDEN OCH ÄVENTYR


söndag 15 november 2020

ENSAMTID o STAVGÅNG

En vecka har gått och Trump har fortfarande inte erkännt sig besegrad och det kom idag nya restriktioner från regeringen/folkhälsomyndigheten gällande covid-19'n, som nu ökar kraftigt igen. 

Idag tog Tommy hand om hundarna och jag fick ensamtid med mig själv, precis som förra helgen. 

Åkte som vanligt till "min" p-plats och det blev en repris från förra helgen, vilket jag hade anat. Alla -platser fulla, det stod t.o.m. bilar utmed hela gatan. Åkte bort till Blacktjärns motionsslinga istället, även den p-platsen var full, ställde mig därför på gatan, vilket många andra oxå hade gjort. 

Gick motionsspåret och drygade ut sträckan med t&r på grusvägen som leder till Öjersjö gk. 

kissepause

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar