Fullt ÖZ


VÄLKOMMEN ATT FÖLJA MED PÅ REJS & SEMLAS ÖDEN OCH ÄVENTYR


tisdag 11 april 2023

ROADTRIPP

Idag gjorde vi en liten roadtripp till Engelsson, passade bra med tanke på att vädret inte var det bästa. Det regnade under hela nerresan, men klarnade upp vid hemfärden. 

Det blev ju en del handlat till oss båda, även om jag hade hoppats på åtminstone ett par byxor. Hade spanat in särskilt ett par, som verkade perfekta - SMAL modell ! 

Men alltså … deras byxmodeller blir jag inte klok på.. Har provat flera modeller, storleken är lagom, sånär som i midjan, går upp en storlek och byxbenen blir mastodontstora. Ja, jag har svårt för att hitta byxor som sitter bra (överhuvudtaget) - inget slår mina 15 år g:a Tierrabyxor …

*

Tommy ute med hundarna efter hemkomsten, medan jag fixade inför tjejträffen i morgon ...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar