Fullt ÖZ


VÄLKOMMEN ATT FÖLJA MED PÅ REJS & SEMLAS ÖDEN OCH ÄVENTYR


fredag 28 november 2014

KVIBERGSBESÖK IGEN

Idag blev det ännu en lunchrast med träning på Kviberg.
La först ett godisspår på en av fotbollsplanerna (har aldrig sett nån vistas på just den planen) och medan spåret la till sig (ca30-40min) introducerade jag dummy på "riktigt" och det gick riktigt bra. Först bara att bära, för att sen bygga på med avlämningar. Föll sedan för frestelsen att ”kasta”/droppa dummyn ett par meter utför en ”slänt”, där den försvann i högt gräs. Behöll kopplet på, ifall att … gick jättebra. Föll för frestelsen ytterligare en gång och men spände då bågen lite, vilket innebar att jag nu släppte kopplet och lät det släpa. ”Kastade” dummyn något längre och döm av min förvåning när han vände och sprang direkt till mig (medan jag backade aningen) och avlämnade … matte GLAD !

Men aldrig får man vara riktigt glad !!! för när det var dags för godisspåret, så gick det mindre bra ... Tur att jag har min ”guru” att ta till … tar det med Monica på måndagens kursavslutning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar