Fullt ÖZ


VÄLKOMMEN ATT FÖLJA MED PÅ REJS & SEMLAS ÖDEN OCH ÄVENTYR


lördag 20 september 2014

UPPTÄCKSFÄRD

Idag var alltså utställning på klubben, som jag igår kväll var med en stund och förberedde. Jag åkte upp på en blixtvisit för att köpa en fårskinnskampleksak med långt snöre, som jag sett skymta på nån bild på FB tidigare på morgonen … MEN som tyvärr var slut ! 
Åkte sen till Allum och sen vidare till mamma, innan jag åkte hem och hämtade hundarna för en prommis.
Funderade idag särskilt mycket på var jag skulle gå med hundarna pga att jag är så jäkla trött på att gå de vanliga rundorna hemmavid. Efter en stunds funderande åkte jag iväg till Härskogsvägen, utan igentligen veta VAR exakt utmed vägen jag skulle stanna. Jag stannade spontant vid en liten ”ficka” och vandrade iväg längst bohus/eller vildmarksleden men vek av ner mot Kullsjön (ny bekantskap för mig). Sen gick vi på upptäcksfärd …



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar