Fullt ÖZ


VÄLKOMMEN ATT FÖLJA MED PÅ REJS & SEMLAS ÖDEN OCH ÄVENTYR


onsdag 3 september 2014

ALLM.TRÄN.- drop-in - LBK

I kväll hade jag tänkt att ansluta mig till gruppen med allm.lydn. där det visade sig att Susanne skulle vara instr. Jag hade ju lagd upp en plan och den planen var att Rejs & jag skulle köra i vår ensamhet, med gruppen som störning, men jag ändrade mig snart när jag märkte att vi hade nytta av Susannes upplägg, vilket bl.a.  var hundmöten, följsamhet, fokusering och koncentration med störning. Avslutade kvällen med budföring med Susanne som mottagare. Nyttigt med ny miljö och ny mottagare !

Sammanfattningsvis var jag så nöjd så – jag hade även hunnit att köra igenom mina egna övningar mellan varven. På väg till bilen avslutade vi som vanligt med en tur ut på ängen, bakom parkeringen och passade där på att köra lite stadga och jaktinkallningar (pipa).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar