Fullt ÖZ


VÄLKOMMEN ATT FÖLJA MED PÅ REJS & SEMLAS ÖDEN OCH ÄVENTYR


fredag 26 september 2014

FREDAGSTRÄN.

Åkte efter jobbet upp till klubben för en stunds träning med Rejs. Känner att jag på sista tiden har försummat honom aningen och börjar verkligen nu märka att han BEHÖVER en stunds hjärngympa och då menar jag ett ”bättre” pass än i trädgården.

Det första som hände var att han – när vi precis hade rest oss upp från den inledningsvis obligatoriska avslappningen – vände helt om och hittade en bajshög. Fy f_n vad vidrigt ... där nåt ÄCKEL hade satt sig att bajsa bakom balanshindret ... kan ju tillägga att Rejs och jag har delade meningar om vad som är äckligt eller ej!           

Till själva träningen då … han var väldigt het och ivrig i början, men blev allt bättre ju längre vi höll på.
  • Ligg - fortf. lite probl. med stadgan
  • Följsamhet – Ingångar - Vä.om/bakdelskontr.
  • Stadga – utmärkt som vanligt !
  • Runda stolen – full fart
  • Föremålshantering – gick riktigt bra
  • Stoppsign. – skitbra

Avslutade med några linjetag, med blandat resultat – och då menar jag att han hade svårt med stadgan och tjuvade ett par ggr och därmed lyckades självbelöna sig, eftersom jag hade satt ut en godisskål som slutmål. Men trägen vinner … avslutade jättebra !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar