Fullt ÖZ


VÄLKOMMEN ATT FÖLJA MED PÅ REJS & SEMLAS ÖDEN OCH ÄVENTYR


fredag 10 februari 2023

YRSEL + PROMENAD

Vaknade med aningen yrselkänning, dock utan illamående som tur var. Orsak säkert pga av lite spända nack/ryggmuskler. Kände inte att jag var mogen till att gå ut med hundarna på förmiddagen/lunchtid, så Tommy gick ut med hundarna själv. 

Framåt eftermiddagen kände jag mig "stadig" och kände att jag måste ut och få lite frisk luft. Jag tog mig ut och fick en riktigt go runda (powerwalk) i Skatås, hade en himla tur då det började regna precis när jag kom hem. 

Efter ca halva sträckan (ca 2.5km.) när jag var på väg tillbaka till bilen, började jag möta en massa folk med hundar - alltså inte på en gång, utan utspritt under promenaden. Tänkte då, tur (skönt) att jag inte har med hundarna - iaf Rejs - då det hade blivit ”tråkig stämning”, eftersom Rejs har svårt för hundmöten. Inte mkt till powerwalk med Semla heller, då hon vanligtvis bara är intresserad av att snusa på andra hundars kissefläckar …










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar