Fullt ÖZ


VÄLKOMMEN ATT FÖLJA MED PÅ REJS & SEMLAS ÖDEN OCH ÄVENTYR


måndag 13 februari 2023

REJS TILLS. MED PUDELDAMERNA

Idag var det åter dax för en date med pudeldamerna. Men idag var gänget ngt decimerat, då det bara var 2 hundar på plats, vilket gjorde att jag tog med mig Rejs istället för Semla. 
Rejs klarade den nya miljön och hundarna jättebra, tackvare både lugna förare och hundar. 

Innan jag åkte till hallen stannade jag till för rastning och lite "spring" ....

Gick in i hallen när bara en av hundarna var på plats. Jag lät Rejs scanna av hallen, innan jag började med lite följsamhet/fotgående. Fortsatte samtidigt medan hund nr 2 kom in i hallen, vilket gick strålande. Sedan körde jag övningar lite random i två omgångar, med pause emellan ...


*pass I
riktn.sign.
fjärr
sitta kanin

*pass II
stopp/stanna m. externbelön. bakom
hopp ut (m. plasthinder) 
kryp

På hemvägen åkte vi och tog en liten runda innan vidare färd hemåt ...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar