Fullt ÖZ


VÄLKOMMEN ATT FÖLJA MED PÅ REJS & SEMLAS ÖDEN OCH ÄVENTYR


torsdag 21 augusti 2014

SEN KVÄLLSTRÄNING

Hade planerat en stunds träning på klubben med Rejs, EFTER min egen Friskisträning ikväll. Trots att jag ju förstås visste att det skulle bli sent och att det antagligen inte skulle vara några kvar när vi anlände så fullföljde jag min plan. Och mycket riktigt, även om det tydligen varit en mager skara där, så höll de 3 sista (hade nog inte varit så många fler !!!) på att packa ihop, när vi klev in på plan. Men hann trots allt få en trevlig pratstund, innan dom lämnade mig med en tom plan.
Träningen bestod av lite stadga (inkl. sitta uppbunden vid staketet), följsamhet och "runda stolen". Allt gick utmärkt, har verkligen en glad träningsvillig liten kille, gäller att balansera träningen väl.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar