Fullt ÖZ


VÄLKOMMEN ATT FÖLJA MED PÅ REJS & SEMLAS ÖDEN OCH ÄVENTYR


torsdag 14 augusti 2014

PASSIVITETSTRÄNING

Tränar ju lite då och då med lilleman, men har bara testat vid ett tidigare tillfälle att låta Rejs vara uppbunden medan jag kör Özet. På dagens lunchrast blev det åter ett litet träningspass på klubben, mest för att träna passivetet med Rejs. 

Körde först några minuter med Rejs, innan jag band upp honom och han fick titta på när Özet & jag körde. Gick hyfsat, bara ett svagt, svagt pip i mellanåt. Özet verkade vara mycket taggad av konkurrensen, för han gick verkligen som en klocka, med stort engagemang. Dom fick två små korta pass var och jag körde dom varannan gång. Till skillnad mot Rejs som, som sagt var hyfsat tyst, hade Özet därimot svårt att hålla tyst under passiviteten – HAN som annars inte säger ett knyst ! Mitt lille ÖZ !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar