Fullt ÖZ


VÄLKOMMEN ATT FÖLJA MED PÅ REJS & SEMLAS ÖDEN OCH ÄVENTYR


onsdag 16 april 2014

UTVECKLING SKER

Måste erkänna att jag är väldigt glad att det har gått lika bra som jag hade hoppats på, med att lämna Rejs ensam med Özet och att även nu kunna lämna honom helt ensam medan Özet får sin längre promenad, känns som en bonus. Det är klart att det iblnad har blivit nån pöl, men han har inte - ännu - bitit sönder något ... nja, får väl avslöja att locket på fjärrkontrollen rök vid nåt tillfälle ! Det är mest ORMHASSELN ute som har största fokuset och DET är utan tvekan storebrors fel ... han är värsta grenavverkar'n, men tänker inte på nån beskärningsteknik precis, som grenvinklar eller så … he he !
Nu börjar det verkligen hända saker i Rejs och hans syskons utveckling. Fick frågan om vi märkt om – som kennelmamma Annika uttryckte det – de dyrbara kulorna fallit på plats ? Så en kväll när tillfälle gavs, när lugnet hade lägrat sig och Rejs var så avslappnad att han liksom "rann mellan fingrarna" så passade jag på att kolla/känna efter de små puttekulorna och jag tror - TROR - att jag kände två stycken ... Har också hört (långfred.) att Rejs syrra Pingla, har tappat sina första tänder, vilket vi ju alla – både fyr-och tvåbeningar –verkar längta efter. Själv trodde jag det var för tidigt, men ska ta mig en titt i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar