Fullt ÖZ


VÄLKOMMEN ATT FÖLJA MED PÅ REJS & SEMLAS ÖDEN OCH ÄVENTYR


torsdag 3 april 2014

REJS TRÄFFAR ELDA

Var idag på jobbet så sent som vid 11.00-tiden, för att kunna pussla ihop dagen för vovvsen. Var tvungen att vara på plats precis den tid jag annars är hemma hos dogsen, men det löste sig på bästa sätt tackvare att husse kunde sluta tidigare än vanligt. Efter gårdagens kväll, då Rejs var nära blocket pga att han hade såååååå jävla svårt att varva ner, efter att jag och Özet hade kommit hem från vår lydn.trän. på PBK, passerade ändå NATTEN helt OK . Innan jobbet hade vi en mysig morgon och tog en promenad vid Prästtjärn.


Måste erkänna att jag var lite orolig att släppa iväg Rejs tillsammans med Tommy o Özet, för att träffa sina lekkamrater Ola o Elda. - Jag loooovar att bära honom mest hela tiden .... jag var ju rädd att Elda o Özet skulle meja ner honom i sin framfart ! Även om Rejs var trött vid hemkomsten, så hade det (förstås) gått bra. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar