Fullt ÖZ


VÄLKOMMEN ATT FÖLJA MED PÅ REJS & SEMLAS ÖDEN OCH ÄVENTYR


söndag 13 april 2014

VARFÖR TAGGTRÅD ?

Åkte till Jonsereds Herrgård idag. Tänkte att vi skulle gå i mellan kohagarna in i bokskogen, för att där ta en pause och sen återvända till bilen. Vad jag inte visste var att det var nån orienteringstävling som pågick just i bokskogen, men det blev ju bra träning att det kom ungar farande från skogens alla hörn … Något som upprörde, var att båda hagarna på var sida om stigen som leder till bokskogen var nystängslade med TAGGTRÅD ! Trodde verkligen inte man använde taggtråd längre. HÄR är det dessutom mycket folk som passerar och när jag nu gick där (det är ganska trångt och ibland kuperat och på sina ställen väldigt lerigt) var jag rädd att Özets svans skulle komma i mot taggtråden och därmed fastna och att Özet få panik och jag skulle få svårt att hjälpa honom loss, pga att jag samtidigt skulle vara tvungen att hålla reda på Rejs. Men som tur var lyckades jag hålla Özet ifrån taggtråden och inget hände, även om jag var smått irriterad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar