Fullt ÖZ


VÄLKOMMEN ATT FÖLJA MED PÅ REJS & SEMLAS ÖDEN OCH ÄVENTYR


onsdag 2 april 2014

INVÄGN. 12 veckor

Nu har halva veckan gått och det går bra att lämna hundarna. Rejs har hållit sig mestadeles, bara nån enstaka gång har det blivit en pöl. Rejs är helt oberörd när jag/vi lämnar dom, medan Özet därimot blir upprörd och vill inte alls bli lämnad ensam med lillbrorsan.
På lunchen tog Rejs och jag oss en ensamfärd till GBG djurklinik för att bl.a. väga in inför morgondagens avmaskning. Han vägde precis 7 kg. Både dit- och hemvägen gick under helt tystnad. Väl hemma fick Rejs ligga kvar i bilen medan Özet o jag gick en sväng i ”hemmaskogen” också nu var Rejs helt tyst och när jag kom tillbaka låg han helt utsträckt och sov.

Kväll
Nästa vecka börjar brukscirkeln och jag trodde nog att iaf NÅN skulle komma och träna på PBK ikväll, särskilt som det var perfekt väder, men icke – vi blev helt ensama och fick planen för oss själva. Filade bl.a. på grejerna från måndagens lydnadskurs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar