Fullt ÖZ


VÄLKOMMEN ATT FÖLJA MED PÅ REJS & SEMLAS ÖDEN OCH ÄVENTYR


lördag 5 april 2014

BLANDAD LÖRDAG

Kände att jag slet med mitt dåliga samvete då klubben hade städdag idag och jag inte deltog. Men det är ju som det är … det är mycket nu …

Åkte på morgonen till Kåsjön och gick en liten sväng ovanför ”granviken”, medan husse var och tränade och passade på att besöka sin mamma. På promenaden blev det många möten, både tvåbenta och fyrbenta, vilka gick utmärkt. 
Vid lunchtid var det som varje lördag, min tur att besöka MIN mamma. Därefter var det dags att träffa Susanne och Nelson (+ Mattias och Stina) vid ”gläntan” vid Kåjön, för en stunds jaktapp.träning.
Även den lilla cocker'n kan !
Stadga
Linjetag – 2 på rad (i linje) –
Markeringar över gärdsgården – två enkla o sen en dubbel i samma nedslagsmärken.
Dirigering – hö. – mitt – vä.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar