Fullt ÖZ


VÄLKOMMEN ATT FÖLJA MED PÅ REJS & SEMLAS ÖDEN OCH ÄVENTYR


fredag 29 september 2017

LUNCHTRÄN. I TRG'N

Trädgårdsträning i dag på lunchen, då jag varken orkade eller hann med en skogspromenad - får bli efter jobbet istället.
Det blev "tema" ingångar och vä.tramp för Rejs. Ingångarna blir allt bättre, även om han har svårt för att låta bli att dutta mig på handen. Körde även lite kryp som INTE gick bra alls - hög fram som han nästan aldrig är annars. La snabbt ner - var rädd att jag själv skulle bli irriterad och därmed skapa konflikt.

Semla fick några slalomomgångar. Har börjat ställa pinnarna rakt istället för som tidigare böjda utåt. Hon fixar fortfarande inte när pinnarna står för tätt - då springer hon bara rätt förbi eller tar möjligen några enstaka mitt i, eller på slutet.
Men står dom med ett par cm ifrån varandra så går det med en väldans fart. Hon har dock tappat de självständiga ingångarna, som hon ju varit så säker på - nu fick jag hålla henne och styra in henne rätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar