Fullt ÖZ


VÄLKOMMEN ATT FÖLJA MED PÅ REJS & SEMLAS ÖDEN OCH ÄVENTYR


fredag 30 juni 2017

LITET BIDRAG TILL IDIOTKONTOT

Bild från häromdagen ...
Och slalomträningen fortsätter – idag gång nr. 6 – men nu på kvällen, då jag idag inte behövde åka hem på lunchen. Även om vi inte riktigt har avancerat i den takt jag hade hoppats på, så tror jag det kommer att hända grejer nu när jag tror mig hittat bästa belöningssättet – godisskål (m. lock). Gick riktigt bra, inget tempo att tala om, men vi är på G !
Nä Rejs, det blir inget med det !
Rejs fick sig ett litet lydnadspass, som inte gick nåt vidare. Orsaken var att grannen, som har Rejs ”hatobjektet” till hund, var hemma och så fort dom (människorna) rör sig kring huset, så tror Rejs att hunden (kungspudel) ska komma farande. Men nu höll dom BARA på att packa bilen, bl.a. monterade dom cyklar på biltaket. Hur som helst så körde vi frittfölj, ingångar och försökte oss på lite kryp, vilket ju var ett idiotdrag med tanke på hur han var … insättning på idiotkontot !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar