Fullt ÖZ


VÄLKOMMEN ATT FÖLJA MED PÅ REJS & SEMLAS ÖDEN OCH ÄVENTYR


lördag 16 december 2023

SPECIALSÖKSTRÄNING

Idag träffade Semla och jag delar av specialsöksgänget (4st inkl. mig själv) för en stunds träning - så himla kul att åter träffas. Kände mig extra pepp då det ju ändå var 2 månader sedan sist och jag var nyfiken hur det skulle gå med mitt ryggonda. 

Inledde med ett tävlingslikt upplägg - en yta mellan en husfasad (inkl. entrégaller, anslagstavlor o stuprännor ... dragiga hörn/vinklar) på ca20m och ett trästaket. Markytans (plattor) bredd mellan fasad och staket var ca 4-5 m. Hjälptes åt att ge konstruktiv kritik efter varje ekipage. 

Sedan pausade vi med glögg, pepparkakor o tjöta - vilket var en trevlig bonus - innan vi fortsatte med de övriga sökområdena. Jag kände att ryggen började ta stryk o hade även fått ont i knät, så jag beslutade mig för att bryta efter två av de andra sökområdena, som för vår del blev ett lekhus o en inhägnad yta med gungor, medan de andra fortsatte med ytterligare ett par områden. 


En liiiiiten kongbit (inte vår) hittad i staketet ....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar