Fullt ÖZ


VÄLKOMMEN ATT FÖLJA MED PÅ REJS & SEMLAS ÖDEN OCH ÄVENTYR


torsdag 7 december 2023

SKÖNT VÄDER

Efter lite puschning av Tommy, tog jag en tur med stavarna i ett ganska folktomt Skatås idag - konstigt (att det var folktomt), då det var riktigt skönt väder. Tänkte först gå längst 8:an tur & retur, ville inte inte ut och "pulsa" i snön på milspåret. Men när jag kom till 8:an tråkiga raksträcka, tänkte jag om och vek in på milspåret trots allt. 

... inte sugen på att pulsa i snön, men tänkte om när jag nått fram till 8:ans tråkiga raksträcka ...

... vink, vink, glad att jag "vågade spänna bågen" och gick lite längre idag (ca 4km) ....

... blev passerad av en pappa som drog sin kälkåkande son, som styrde kälken typ ”mors lilla kråka” …







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar