Fullt ÖZ


VÄLKOMMEN ATT FÖLJA MED PÅ REJS & SEMLAS ÖDEN OCH ÄVENTYR


tisdag 9 maj 2023

STAN och PROMENAD/UPPLET

Då har vi varit en sväng i stan igen. Känns konstigt när man har jobbat i stan i typ "100-år", men nu när jag är inne på mitt 3:e år som pensionär, känns det som ett helt projekt att åka in till stan bara för att göra ett litet ärende - idag föra att hämta mina nya glasögon. Tog vägen förbi Bältespännarparken och genom Trädgårdsföreningen tillbaka till bilen.


På dagens hundpromenad stannade vi till och gjorde ett litet uppletande med de små nyckelringsdummysarna (4 st). Jag placerade (dolda) ut dom på en yta på ca 30x30m (+ att jag vallade) - han tyckte det var SÅÅÅ kul och var SÅÅÅ duktig, inga som helst svårigheter. Semla fick några boll-let och när hon varit ute på 2 skick tog hon helt slut, påverkad av värmen. 

Jag själv var kanske inte direkt påverkad av just värmen (ca 20gr.), men uppenbarligen tog både stads-och skogspromenaden på krafterna, för jag var jättetrött när vi kom till bilen. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar