Fullt ÖZ


VÄLKOMMEN ATT FÖLJA MED PÅ REJS & SEMLAS ÖDEN OCH ÄVENTYR


måndag 8 maj 2023

RALLYCIRKEL och PLANVÄRD

Idag var det rallycirkel och med tanke på senaste tidens magbesvär, funderade på om jag skulle avstå och "spara" mig till kvällens "planvärdsuppdrag" istället. Men så tänkte jag att det kanske är bra att åka upp till rallyn redan på förmiddagen för att "känna på det". 

Anslöt alltså till rallycirkeln och det skulle visa sig gå fint, inte helt symtomfri, men såpass bra att Semla och jag fick oss ett par fina rundor + att jag kände att jag skulle fixa att vara planvärd på kvällens öppna träning … 

Nu ska jag försöka sköta mig så jag slipper dessa återkommande obehag, iaf så dom kommer mer sällan ...

***

På kvällen var det dax att åka upp till klubben igen, för att vara planvärd tillsammans med AC på klubbens öppna/allmänna träning - men var höll alla hus denna fantastiska kväll ? Kanske valde dom bubbel på nån altan/terrass istället. Men hur som helst, vi 7 st (inkl. oss värdar) som var där, fick iallfall en underbar kväll tillsammans …

Bonus är att jag kan konstatera att mina divertiklbekymmer förhoppningsvis nu håller på att klinga av …



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar