Fullt ÖZ


VÄLKOMMEN ATT FÖLJA MED PÅ REJS & SEMLAS ÖDEN OCH ÄVENTYR


tisdag 4 februari 2020

LYDNADSTRÄNING - agiliteam

Det är svårt att komma ihåg när man inte antecknar med än gång efter sina "aktiviteter". Så nu sitter jag här en vecka efter och försöker minnas tillbaka.

Minns inte riktigt var vi gick på förmiddag, men på kvällen var Rejs och jag hur som helst på lydnadsträning på Agiliteam tillsammans med några (4st exkl. oss själva) från höstens bruks/brukscirkel.

Rejs och jag körde tillsammans med Christina precis som förra gången.

Fotgående
Ordförståelse - sitt/stå/ligg
Fjärr
Runda som belöning i båda etapperna
Kryp
Stegförflyttn.
Hopp apport m. lånad (Cissi) apport
 
Sammanfattningsvis tyckte jag Rejs var jätteduktig och kände mig nöjd efter etapp 2 och inväntade istället det gemensamma gruppmomentet - sitt i grupp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar