Fullt ÖZ


VÄLKOMMEN ATT FÖLJA MED PÅ REJS & SEMLAS ÖDEN OCH ÄVENTYR


söndag 15 december 2019

BRUKSSÖK - härrydaskylten, härkeshultsvägen

Det var min tur att välja ruta. Eftersom vi skulle bli 6 st, hade jag en tanke på en ruta i Floda (på väg ut till Björnås), men beslutade mig för att avvakta med den pga att jag inte orkade åka dit o kolla. Så valet blev istället en vid Härrydaskylten utmed Härkeshultsvägen.
Pga att det på morgonen blivit ett avhopp, blev det lite diskussioner om vi därför skulle byta ruta eller ej, för att spara lite tid vid ekipageskiftena.
Men hur som helst, beslutade vi oss för att vara kvar. Till skillnad mot förra söktillfället, då det var kallt, rimfrostigt och vackert av frost, så var det idag gråväder och regn, ett riktigt sketväder minst sagt.

Osäker på startordningen - 1 Åsa, 2 Aneta, 3 Jonna, 4 jag, 5 Britt.
Rejs o jag startade som 4:a och hade Aneta (tub-belön.) o Åsa som figgar, medan Britt hade stigen tills Jonna var tillbaka.
Vi körde 8 slag och Rejs var verkligen superduktig när det gäller ALLT, så jag känner att mer ord är överflödiga..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar