Fullt ÖZ


VÄLKOMMEN ATT FÖLJA MED PÅ REJS & SEMLAS ÖDEN OCH ÄVENTYR


torsdag 3 september 2015

JOBB/regn/RALLYKURS

På förmiddagen (på jobbet) var jag och min cykel på "inspektionsrunda", för att se i vilken kondition stadens blommor befann sig i så här på eftersäsongen. Hur länge till skulle dom tänkas kunna stå kvar innan det är dags att ta in dom ? Klarade mig utan regn, sånär som vid några enstaka tillfällen då jag tog skydd under nåt träd eller markis. Men precis när jag kommit tillbaka till kontoret och sen var på väg till min bil för att åka hem till hundarna på lunchrasten, fullständigt öppnade sig himlen ... och var jag glad att jag snart skulle sitta i bilen och fortfarande inte satt på cykeln som jag strax innan hade gjort. Väl hemma hade det slutat regna :-)


Ikväll startade Semla & jag vår rallykarriär ... kul var det

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar