Fullt ÖZ


VÄLKOMMEN ATT FÖLJA MED PÅ REJS & SEMLAS ÖDEN OCH ÄVENTYR


tisdag 27 januari 2015

VILSE o LERUMS bk

Dagens FB
Idag lyckades jag "gå vilse" på lunchpromenaden och var tvungen att gå tillbaka i samma fotspår om jag skulle vara tillbaka till jobbet innan mörkrets inbrott ... men härligt var det :-)

***
På kvällen var jag glad att jag tog mig i kragen och anslöt mig till "hundgänget" på Lerum, för en stunds lydn.träning. Nyttig träning för Rejs, som har svårt att klara av störningen från de andra, även om det gick allt bättre allt eftersom.

Höll på att få hjärtat i halsgropen när han smet iväg till Kickis 2 åriga STORA schäfer Ike. Trots att Ike med högburen svans, "muttrade" något i stil med "bollen är min, bara så du vet, din röde lille fjant", så fortsatte Rejs att springa efter Ike, för att lite tafatt försöka få tag i bollen ... Ike såg lite besvärad ut, men märkte säkert att Rejs är en godmodig ung liten herre, för det hela avlöpte bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar