Fullt ÖZ


VÄLKOMMEN ATT FÖLJA MED PÅ REJS & SEMLAS ÖDEN OCH ÄVENTYR


måndag 2 juni 2014

KNOTT eller inte !

Tommy åkte tidigt i morse åter iväg på resjobb och kommer att vara borta hela veckan, eller iaf nästan hela – det är ju långhelg igen. Är lite körigt när han är borta, då det är svårt att få tiden att gå ihop. Tänker främst på att det är svårt att få tiden att räcka till min egen träning på F&S, som jag tyvärr har missat de senaste två veckorna. Men att lunchpromenaderna är härliga, kan man ju inte förneka !
På kvällen åkte jag och vovvarna upp till klubben för en stunds träning. Var lite sen, de flesta hade tränat färdigt och befann sig på p-platsen – eller kom efterhand. Men de flesta hade avbrutit träningen pga knotten. Tänkte att det kommer väl bli en kort visit, innan jag också bryter, men planen låg i skugga och det hade börjat vinda aningen och fanns inte tillstymmelse till knott. Fick också sällskap av Anna med Madame som trän. agility tillsammans med en kompis. Blev bra störning medan Rejs och jag körde vårt lilla pass, allt medan ”stackars” Özet fick sitta och titta på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar