Fullt ÖZ


VÄLKOMMEN ATT FÖLJA MED PÅ REJS & SEMLAS ÖDEN OCH ÄVENTYR


söndag 29 januari 2012

BRUKSSÖK - JONSERED

Brukssök – Jonsered – mulet och 0-gradigt - terrängen var tung och svårforserad – ena sidan i jättetät (ung)granskog, andra sidan över kalhygge, div vattendrag - höll på i nästan 4½timme.

6 st - Britt, Karin, Jennie, Aneta, Annica o jag
Jag figge åt alla, utom Sambo, eftersom Özet&jag var ”sista paret ut” och jag inte känner mig riktigt mogen för att ta stigen än !
Jennie och Annica låg figgar åt Özet
Özet - 5 slag – ett skick/slag med jättetät granskog i uppförslut, ett skick med blandveg. där figgen låg bakom en sten i en sänka, vilket blev lite huvudbry för Özet, två skick/slag över kalhygge, avslut/sista (5:e) skicket inne i ett litet lågt hus (tjo istället för dykupp).

Skickade trots att jag var osäker på om Özet sett dykupperna (små, lite otydliga = perfekt) eller ej – gick ju strålande.
Lite strul vid första påviset.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar