Fullt ÖZ


VÄLKOMMEN ATT FÖLJA MED PÅ REJS & SEMLAS ÖDEN OCH ÄVENTYR


lördag 11 december 2021

HÄRKESHULTSVÄGEN - elhuset

Dagens plan var att ta en promenad förbi hästarna. När jag åkte upp på Härkeshultsvägen, möttes jag av uppsatta jaktskyltar, men tänkte att jag håller mig till planen och tar på mig den gula reflexvästen. 

Det var riktigt skönt väder och det hade ju snöat en del under gårdagskvällen och idag hade det blivit + grader och kramsnö, vilket gjorde att det var behagligt att gå, särskilt som det var nån bil, vars hjulspår jag kunde gå i. Och det var inte bara hjulspår, såg även en himla massa djurspår - hare och troligen räv, om det inte var spår efter jakthundar. Stannade till vid hästarna, som som vanligt kom fram, återigen känns det så skönt att hundarna är måttligt intresserade av dom, ja iaf så länge hästarna sätter iväg i trav/galopp. 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar