Fullt ÖZ


VÄLKOMMEN ATT FÖLJA MED PÅ REJS & SEMLAS ÖDEN OCH ÄVENTYR


onsdag 27 juni 2018

FOTBOLLS VM

Lättare sagt än gjort det där med att hinna ikapp inläggen …
Nu gör jag ett försök att skriva dagsinlägg, för att sedan fylla på ”bakåt i tiden" allt eftersom …

Idag kom Tommy hem – lagom till fotbolls VM . (Sveriges ”ödesmatch” mot Mexico, o hur det gick vet vi ju, 3-0 till Sv.) – efter att ha varit ute på resjobb under några veckors tid. Jag satt på jobbet och lyssnade, samtidigt som jag sammanställde listan inför höstens lökbeställning. Eftersom jag tyckte summan verkade vara i underkant, kontrollräknade jag och upptäckte att jag tänkt fel – gör om gör rätt ! Haha, undra var det var som distraherade mig !!!

Vid hemkomsten tog vi en gemensam sköööön promenad vid Råhult. Åter hemma igen, "firade" vi fotbollsvinsten med grill (testade nya kryddor) och en öl.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar