Fullt ÖZ


VÄLKOMMEN ATT FÖLJA MED PÅ REJS & SEMLAS ÖDEN OCH ÄVENTYR


söndag 4 mars 2018

SÖK "GRÖNA BOMMEN"

Phu ... började återhämta mig efter dagens sökpass först efter ett par timmar. Det var stundtals jättejobbigt – iof inte särskilt djup snö – men att springa i snön gjorde att jag kände mig som en svettig, snorig längdskidåkare med mössan – inte käckt – på svaj. Bara istappar i håret som fattades.
 
Rejs och jag ut som 5:a (jag valde ruta och startnr) – Britt och Johan som figgar och Lena höll stigen – 6 st skick, varav det första och sista med dykupp.
Påvisen ganska ok. Men eftersom dom som vanligt blev allt sämre efter de första skicken, testade jag med kopplat på de två sista. Tyckte – iaf inbillade jag mig – att dom blev mycket bättre, vi blev liksom ett team – TROTS att jag flåsade och stånkade springandes efter i kopplet.

Det var dagens sökpass kort och koncist.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar