Fullt ÖZ


VÄLKOMMEN ATT FÖLJA MED PÅ REJS & SEMLAS ÖDEN OCH ÄVENTYR


lördag 28 oktober 2017

LYDNAD PÅ ANGERED

Idag - i finvädret - blev det lydnadsträning tillsammans med Karin o Samba på Angereds bk. 
Himla nöjd med den röde spelevinken. Visst han var het, men ansträngde sig verkligen och det kändes jättebra. Inledde med fotgående utan störning, som sen fortsatte med Karin som störning på olika sätt. Körde även störning under fjärren/liggandet och filade lite på ingångarna, innan vi avslutade med hopp över hinder med hjälp av targetplattan. 
 
Jag hade främst tänkt Semla skulle få träna på gungan, men eftersom gungan hade burits åt sidan och jag inte ville lyfta pga av min onda rygg (efter fallet i veckan) så visste jag inte riktigt vad jag skulle köra. Hur som helst - förutom balansbommen fick det bli lite "hittepåövningar", som tex runda en stol (som hon hellre ville hoppa upp på) och använda en upp och ner vänd blomlåda som "balansbräda". 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar