Fullt ÖZ


VÄLKOMMEN ATT FÖLJA MED PÅ REJS & SEMLAS ÖDEN OCH ÄVENTYR


lördag 16 januari 2016

SÖKTRÄNING

Sen strax före jul fick Rejs testa brukssök för första gången och sen ytterligare en gång före nyår. I samma veva bildade vi ett litet nybörjargäng. Ingen tvekan om vad Rejs tycker om detta och efter senaste träningstillfället (före nyår), efter mycket vacklande hit och dit har jag nu beslutat mig att återuppta sökträningen "på riktigt" igen och har återgått till Özets och min gamla sökgrupp.

Pga veckans och gårdagens "hot" om mer än -10 grader, så la vi ner dagens inplanerade träning. Men sen under dagen skulle det visa sig att det inte blev kallare än ca -5 grader, helt ok alltså. Så istället för sökträning, så åkte Tommy och jag iväg till Härkeshultsvägen och promenerade. Längst grusvägen passade jag på att köra lite "framslagsträning" med Rejs. Måste säga att det gick riktigt bra, då han tänkte "framåt" varje gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar