Fullt ÖZ


VÄLKOMMEN ATT FÖLJA MED PÅ REJS & SEMLAS ÖDEN OCH ÄVENTYR


torsdag 7 januari 2016

MYDOG

Tog idag ledigt från jobbet för att gå på MyDog tillsammans med vännerna Malin, Anette och Kristin. Traditionen med vännerna lever alltså vidare. Planen med att kolla in tollarna, vilket jag inte har lyckat tima på flera år, lyckades jag inte med i år heller ... tiden bara rinner iväg när man har roligt ! Och inte heller lyckades jag kolla in nose-worken som jag tänkt. Men som vanligt blev det en trevlig och rolig, men lång dag. Vandrade runt bland rasmontrarna och återkom till Tollarmontern ett par gånger i hopp om att kunna säga hej till Mats, dock utan att lyckas. Förutom lite kringdrivande för att kolla på lite av varje - uppvisningar mm, både i sällskap av kompisarna och på tu man hand, lyssnade vi på - för min del ganska oengagerat - Anders Hallgrens föredrag om "Social stress", medan vi fikade. Shopping stod förstås som vanligt på schemat. Jag shoppade loss så armarna vid slutet av dagen kändes som orangutangarmar. Träffade förstås en massa bekanta - både träningskompisar och andra. Avslutade som vanligt med att pusta ut på läktaren för att se finalen från dagens utställning. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar