Fullt ÖZ


VÄLKOMMEN ATT FÖLJA MED PÅ REJS & SEMLAS ÖDEN OCH ÄVENTYR


söndag 13 december 2015

BLOGG ELLER INTE ?

Gårdagens kväll med Orup tillsammans med Lena & Ola var verkligen toppen. Men gårdagens begynnande onda hals och hängighet har inte precis blivit bättre, utan snarare blivit sämre, vilket har inneburit att jag inte varit utanför dörren, förutom ett varv i trädgården med hundarna.

***

 Jag har under en längre tid velat fram och tillbaka gällande bloggens vara eller icke vara. Men efter en stunds tillbakablickar i bloggen har jag nu konstaterat att jag nog trots allt ska låta bloggen leva vidare, men att jag ska försöka bli mer aktiv i mitt skrivande. För det är tusan vad det är roligt att gå tillbaka och läsa, svårigheten är att lägga mig på lagom nivå och då menar jag att skriva ”lagom” långa inlägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar