Fullt ÖZ


VÄLKOMMEN ATT FÖLJA MED PÅ REJS & SEMLAS ÖDEN OCH ÄVENTYR


lördag 27 december 2014

FÖRSTA SNÖN

I natt föll första snön, inga mängder, men ändå. Rejs första bekantskap med det vita alltså. Jag som är en sjusovare, som de flesta vet, ville ju inte missa detta. Jag stod och kollade från ett fönster, medan Tommy öppnade ytterdörren, med mobilen i högsta hugg. Efter en lätt instruktion från mig, så skulle han filma Rejs första upplevelse av snön. Rejs stannade till på yttertrappan och tittade undrande, innan han klev ut på gräsmattan och gick sniffande runt lite, innan han sen satte fart i full rulle ner i trädgården …
 När jag nyfiket sen kollade filmen, blev jag något överraskad att filmsnuttarna bara varade i nån sekund ! Förstod i samma ögonblick att Tommy trott sig ha tagit KORT och inte alls var inställd på att filma …  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar