Fullt ÖZ


VÄLKOMMEN ATT FÖLJA MED PÅ REJS & SEMLAS ÖDEN OCH ÄVENTYR


söndag 17 november 2013

RIDHUSTRÄNING 3

Inledde som vanligt med att vi delade in oss i två grupper och var och en körde på vad vi själva ville/behövde träna på.

”Förbuds-trän.” - ryggsäckar och godispåsar som dragning (utanför ridhuset)
Fritt följ med störning av gående personer, som vi rundade osv – kanon
Lägg. u.g. – helt OK
Platsliggande – 3 hundar (Ike, Sandy o Özet) – kanon – Özet kändes trygg och var helt tyst, TROTS att Ike pep (trodde först det var Özet!!!) hela tiden.
Hopp – ngt snea sättanden på uthoppet

Åkte sen hem pga att jag frös som fan. Måste haft lite otur när jag tänkte på hur jag klädde mig inför kvällen ! Hur kunde jag klä mig tunnare än vad jag hade på mig under dagen, när vi var ute i sökskogen ? Jag som aaaaaaldrig vistats i kalla ridhus tidigare .....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar