Fullt ÖZ


VÄLKOMMEN ATT FÖLJA MED PÅ REJS & SEMLAS ÖDEN OCH ÄVENTYR


söndag 29 oktober 2023

REJSKLANT

Sov dåligt i natt, eller rättare sagt jag inte alls - har tyvärr sådana nätter ibland! Tommy lät mig vila och gick ut med hundarna själv och hann ut innan regnet.

*

En klantig Rejs ...
På två dagar i följd, har Rejs råkat ut för "kroppsliga" självförvållade incidenter. I fredags slog han runt på parkettgolvet i samband med när han hoppade och studsade inför utgång och igår lördag, ramlade han ner från sängen när han låg och vältrade sig i sängen - trots att jag satt i min fåtölj alldeles bredvid såg jag inte hur han landade, hörde bara dunsen ... Han blev paff, men hoppade direkt upp i sängen igen, men hoppade ner då han trodde Tommy (frågade vad det var som hände!) ropade på honom en våning ner ...

Jag hade kanske skrattat åt honom om han var yngre, men nu pga hans ålder (blir ju snart 10), blir jag lite orolig och gav honom därför en smärtstillande o antiinfl. tabl. ifall att, men som tur var märkte jag inget dagen efter ...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar