Fullt ÖZ


VÄLKOMMEN ATT FÖLJA MED PÅ REJS & SEMLAS ÖDEN OCH ÄVENTYR


onsdag 16 september 2020

TÄVL.LYDN.KURS (1)

Idag fortsatte arbetet med fönsterbytena - det stora fasta fönstret och innan hantverkarna gick hem förberedde dom i hallen ...

På förmiddagen blev det en gemensam promenad inkl. lite "uppletande" och på kvällen var det uppstart på höstens tävlingslydnadskurs för Monica Henriksson - så jäkla kul, med många skratt o roliga uttryck som vanligt (typ en sträcka  ”peppa på-are”) även om vi alla tyckte det var väl kylslaget - burr ...

STN-TRÄNING

Position/ingångar - jag var lite ofokuserad och gjorde det inte så lätt för Semla - bl.a. sa jag hennes namn upprepade gånger, vilket gjorde att hon förstås gick runt mig, istället för att gå runt i position med bakdelskontroll - tänker efterklokt att jag nog ska skippa bakdelsövningen, då jag  tror det bara förvirrar henne ... 

Hopp (ut) m. hjälp av tasstargetplattan - anv. omvänt lockande för stadgan

Runda - dubbel (lägg till app.)

Fotgående/följsamhet - 4 sträckor fotgående - en sträcka med pepp och en sträcka utan pepp - Semla skitduktig



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar